2017-07-27 13:46:45

Tisztelt Ügyfelünk!


Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy Önt a lehető leghatékonyabban szolgáljuk ki, azonban időnként előfordulhatnak olyan esetek, amikor Ön és a Takarékszövetkezet között véleményeltérés keletkezik. Célunk, hogy ezeket az eseteket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el jelen tájékoztatónkat mely az esetleges bejelentésekkel, észrevételekkel és panaszos ügyek kezelésével, valamint ezek eljárási módjával kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

 

1. A "Rábaközi" Takarékszövetkezet panaszkezelési dokumentumai
 

1.1. A Rábaközi" Takarékszövetkezet panaszkezelési szabályai pdf

 

1.2. Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB) pdf

 

1.3. Panaszbejelentéshez meghatalmazás pdf

 

1.4. Panaszbejelentés elérhetőségei pdf

 
 

 
2. A Takarékbank Zrt. panaszkezelési dokumentumai
 

2.1. A Takarékbank Zrt. panaszkezelési szabályai pdf

 

2.2. Panaszbejelentő nyomtatvány (MNB) pdf

 

2.3. Panaszbejelentéshez meghatalmazott pdf

 

 


3. Etikai kódex

3.1. Ügyféltájékoztató az etikai előírásokról pdf

 


4. TÁJÉKOZTATÓ a fogyatékkal élő ügyfelek egyenlő esélyű hozzáférésének biztosításáról

4.1 Szolgáltatatási térkép pdf

 


5. TÁJÉKOZTATÓ a túlzott eladósodottság kockázatairól

5.1 Tájékoztató a túlzott eladósodottság kockázatairól pdf